Over 3 weken is het zover! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Anne Waaijer & Robin Groenewegen - WaarBenJij.nu Over 3 weken is het zover! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Anne Waaijer & Robin Groenewegen - WaarBenJij.nu

Over 3 weken is het zover!

Door: annerobinincambodja

Blijf op de hoogte en volg Anne Waaijer

24 Augustus 2010 | Nederland, Voorschoten

Hallo allemaal,

Wow, het is echt bijna zover! Over 3 weken staan we rond deze tijd op Schiphol en gaat onze reis naar Cambodja echt beginnen!
Het is wel bizar dat we dan echt gaan, de tijd is voorbij gevlogen.
Gisteren zijn we naar Beversport geweest, om de belangrijkste dingen te kopen die we nog nodig hadden.
Nou, daar stonden we dan met onze paklijst. De verkoper vond zichzelf een aardige globetrotter en vond bijna alles wat wij dachten nodig te hebben overbodig. Na veel gedoe wisten we hem er dan toch van te overtuigen dat we echt een klamboe nodig hadden (want Robin wordt waar dan ook ter wereld lek geprikt) en dan naalden toch ook wel erg handig waren, aangezien hij zelf vertelde dat je bloed moet laten prikken als je je grieperig voelt ivm malaria. We hebben ook besloten om 1 backpack mee te nemen (Robin) en 1 koffer (Anne). We zitten in principe op één plek in een Guesthouse, dus die koffer is qua ruimte best handig. Maar als we dan toch tripjes gaan maken voor een paar dagen, stoppen we alle spullen in Robins backpack en kunnen we er tegenaan!
We zijn ook druk bezig met ons onderzoek, want we moeten niet vergeten dat we daar ook voor onze opleiding heen gaan! In ieder geval is deelvraag 1 over ons onderzoek naar Vreemdetaalonderwijs bij kleuters al gemaakt!
De kriebels beginnen al wel een beetje, maar ik denk dat we er vooral heel erg veel zin in hebben als ik voor mezelf spreek (Anne). Het wordt vast een heel avontuur en iedereen zal er vast versteld staan hoe stoer wij straks terug komen ;)! Niet iedereen denkt hier hetzelfde over (Lees: bezorgde ouders, etc), maar ik denk dat we daar echt een toptijd gaan hebben! Vlak voor vertrek nog een kleine update, en dan kunnen jullie over ongeveer 3 weken een verslag van ons lezen als we in Cambodja zijn aangekomen!

Heel veel liefs,
Anne & Robin

• 24 Augustus 2010 - 18:54

Chris:

Super spannend!!!
    Jullie krijgen er een super tijd!!!
    Dikke kus uit TEXAs

• 24 Augustus 2010 - 20:19

Marlouk En Bianca :

Hee meiden,
    Alvast heel veel plezier met de voorpret! Bij ons zijn de kriebels ook al aanwezig over een week zitten we er gewoon al! Ook wij kunnen het allemaal nog niet bevatten gaat echt snel! Nou geniet ervan en we gaan jullie avonturen bij houden!
    Xxx Bianca en Marlouk

• 24 Augustus 2010 - 23:50

Fenna:

jaaaaa word hartstikke gaaf joh! :D
    hebben we nog maar 2 uur tijdsverschil, I LIKE IT!
    KUSKUSKUS

• 27 Augustus 2010 - 20:00

Dolf:

Lieve Robin en Anne , ik hoop dat jullie in een drie of meer sterren hotel komen te slapen.
    Want anders maak ik me zorgen voor de rest van het kamp i.v.m. de herrie die jullie kunnen maken wanneer er een mot voorbij vliegt.(blauwe container). verder veel plezier toegewenst bij deze nieuwe stap in jullie leven. kus Dolf

• 01 September 2010 - 06:55

Annemarie Elliott:

Hi Anne,
    Ik zit hier in St Tropez met Nicole. Thomas en Nick zijn al naar huis. Zeg geweldig veel sukses met de reis. Ik heb me net aangemeld zodat ik het e.a. kan volgen.
    Goed de malaria tabletten innemen dat is belangrijk.

We zullen met spanning allles volgen en de verhalen ook aan Oma doorgeven.

Groetjes en sukses
    Annemarie en alle andere Elliotts - en natuurlijk Coco die niet weer terug is uit de kennel.

• 01 September 2010 - 11:20

Astrid Waaijer:

Hai Anne,

Zit net met oma naar je site te kijken. We vinden je reis reuze spannend en een grote onderneming. Oma is trots op je en vindt het prachtig om op deze manier de reis met je mee te beleven. Heel veel plezier en pas goed op jezelf.

Groeten Oma en Astrid

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Anne Waaijer

Hallo Allemaal! Wij zijn Robin & Anne. Op 14 september vertrekken wij voor 2 maanden naar Cambodja om daar Engelse les te gaan geven aan jonge kinderen. Omdat wij op de Pabo voor de Minor Internationalisering hebben gekozen, hebben wij deze kans gekregen. Omdat Robin niet zo van het bijhouden van een weblog houdt, en Anne juist wel, hebben we besloten om er sámen eentje bij te houden!;) Op deze weblog kun je alles lezen over wat we doen een meemaken in Cambodja, wat nogal veel zal zijn, want het wordt vast een hele ervaring voor ons! X! Anne & Robin

Actief sinds 11 Aug. 2010