Some things to say! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Anne Waaijer & Robin Groenewegen - WaarBenJij.nu Some things to say! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Anne Waaijer & Robin Groenewegen - WaarBenJij.nu

Some things to say!

Door: annerobinincambodja

Blijf op de hoogte en volg Anne Waaijer

22 September 2010 | Cambodja, Khett Siem Reab

Haaay allemaal!

Even wat laatste dingen voor het weekend...

Vandaag hebben we weer lesgegeven en het ging stukken beter! Daar waren we erg blij mee! Het was gelukkig minder warm, want het regende en het was bewolkt.
En verder hadden we ontzettend veel lesstof bedacht, zodat we genoeg hadden voor deze slimme kinderen!
Morgen blijft Anne 'onze' klas lesgeven en ga ik de klas over nemen van een andere vrijwilliger, omdat hij voor een paar dagen naar Singapore gaat en dat leek mij wel leuk omdat hij jongere kinderen in zijn klas heeft. Als dat morgen goed gaat, dan gaan Anne en ik vragen of we een klas mogen lesgeven waar jongere kinderen in zitten, dus jullie horen volgende week of dat gelukt is!

Verder heb ik voor de liefhebbers (Aad haha) nog een foto van de motor waarop wij naar school gaan elke dag! Zie hieronder!

Ook heb ik nog een mededeling voor de mensen die vragen naar mijn tenen haha, lief dat jullie daar naar vragen, maar maak je geen zorgen, want het gaat super met ze! Ik ben heel blij dat ik die ingreep heb laten doen, ik merk er niks meer van!
Dankjulliewel!

En dan heb ik verder nog een handige tip voor als mensen ons dit weekend perse moeten spreken, want we gaan voor drie dagen naar het strand van Cambodja, dus we nemen geen laptops mee en we zijn sinds een paar dagen ook niet meer te bereiken op onze gewone telefoonnummer, maar we hebben een echt Cambodjaanstelefoonnummer, namelijk:
Anne = 85578996206
Robin = 85578994106
Ps: smsen is hier heel goedkoop & bellen heeeel duur!

En als laatste wij willen jullie alvast heel erg bedanken voor al jullie leuke reactie, wij weten dat we deze week erg veel geschreven hebben, maar we zijn ook onzettend blij om steeds jullie reacties te lezen! Houd dat vol deze 2 maanden haha!

Nou we schrijven weer na het weekend, dan valt er weer genoeg te vertellen!

Liefs Anne & Robin!

• 22 September 2010 - 16:30

Nadine:

Wat leuk al jullie verhalen!! En wat chill van een weekendje strand! Ben benieuwd naar de rest van jullie avonturen!
    Ennuh dat is weer wat anders dan je vespaatje he rob? ;) haha
    Heeeel veel plezierr en geniet!!
    xxxx nadine

• 22 September 2010 - 17:51

Jacqueline:

Leuke foto dames haha!
    Heel veel plezier komend weekend, zijn nu al weer benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes en liefs, Jacqueline en Aad

• 22 September 2010 - 20:06

Roxanne:

hee lieve an!
    Al die verhalen echt super leuk! :D leuk om te zien en te horen dat je het naar je zin hebt! geniet ervan want voor je het weet lig je weer met mij in het duinpannetje ;) haha!
    heel veel plezier aankomende dagen! en good luck!

XXXX veel liefs

• 23 September 2010 - 23:49

Door:

Hai lieve meiden,
    Ja, super lachen die brommertfoto, lekker over al die hobbeltjes en kuilen...checkt die man af en toe wel of de achterste er nog op zit?
    Ik zie dat ze 'aangepaste stoelen' hebben in de klas...gelukkig hebben ze minder lang les per dag dan bij ons. Hoop dat jullie ze nog aardig wat bij kunnen brengen.
    Fijn dat jullie er ook even tussenuit gaan, zien jullie weer wat nieuwe dingen. We zijn benieuwd hoe het uitstapje was! We horen het wel weer. Veel liefs en doe tussendoor maar veel leuke dingen! xxDoor

• 26 September 2010 - 10:22

Buuuurrrrvrouw!:

Hi Robin, van je moeder hoorde ik van je reis naar Cambodja. Wat een ervaring! Ben onder de indruk van jullie verhalen/ervaringen mét foto's. Veel succes en plezier. Lieve groet, (ook aan Anne).

• 27 September 2010 - 10:17

Trees:

Hoi Robin, Gister afscheid genomen van Willy en dus ook van de zomer, bah. Je moeder heeft me daar al even bij gepraat en nu net alle verslagen gelezen. Leuk zeg, maar wat een andere wereld, petje af voor jullie. Ben met het lezen van jullie verslagen meteen een beetje op vakantie! Liefs Trees

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Anne Waaijer

Hallo Allemaal! Wij zijn Robin & Anne. Op 14 september vertrekken wij voor 2 maanden naar Cambodja om daar Engelse les te gaan geven aan jonge kinderen. Omdat wij op de Pabo voor de Minor Internationalisering hebben gekozen, hebben wij deze kans gekregen. Omdat Robin niet zo van het bijhouden van een weblog houdt, en Anne juist wel, hebben we besloten om er sámen eentje bij te houden!;) Op deze weblog kun je alles lezen over wat we doen een meemaken in Cambodja, wat nogal veel zal zijn, want het wordt vast een hele ervaring voor ons! X! Anne & Robin

Actief sinds 11 Aug. 2010