A day off! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Anne Waaijer & Robin Groenewegen - WaarBenJij.nu A day off! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Anne Waaijer & Robin Groenewegen - WaarBenJij.nu

A day off!

Door: annerobinincambodja

Blijf op de hoogte en volg Anne Waaijer

18 September 2010 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo allemaal!

Vandaag hadden we een dagje vrij van de oriëntatie, want dat is verplaatst naar morgen.
Dat kwam opzich wel goed uit, want gister avond hebben we voor het eerst het nachtleven van Cambodja verkend.
Eerst zijn we uiteten geweest met de hele groep bij een Indiaas restaurant, Anne en ik waren een beetje zenuwachtig of we het lekker zouden vinden, maaaaaaaaaaaaaar het was heerlijk!! Dus dat was weer een overwinning! Daarna gingen we naar een barretje waar alles zó goedkoop was, alles 0,50 of 1,00 dollar, daar hebben we flink ingedronken.
Toen zijn we naar een aantal clubs gegaan en daar barste het feest los, omdat het onze eerste avond hier was.
We kregen de bijnaam 'crazy dutch girls' haha.
Om een uur of 3 waren we kapot, wel hadden we een ontzettend leuke avond achter de rug, wat we niet verwacht hadden van het nachtleven in Cambodja! Je vergat soms dat je hier was, maar als je dan weer naar buiten liep stonden er weer allemaal bedelende kinderen met zelfs baby's in hun armen om geld te verdienen, pfff zo zielig!
Toen we eenmaal thuis kwamen zijn we in een diepe diepe diepe slaap gevallen, de volgende middag werden we wakker van de hitte.
Toen we gingen kijken of de andere wakker waren, was er niemand te zien in het huis, zaterdag is dus echt een uitbrakdag haha!
We waren zelf ook niet echt topfit, maar toch besloten we om naar de supermarkt te fietsen om lunch te kopen. Dat deed ons goed!
De tijd ging zo snel doordat we zo laat opgestaan waren, dus toen zijn we eind van de middag weer even naar het zwembad geweest, dat was erg fijn!
Na het zwembad gingen we met een meisje uit Australie, Tash, uiteten in een pizzaria, woooooeeehoe eindelijk mijn favoriete eten, het was erg lekker! Toen was het plan om vroeg naar bed te gaan, maar Tash heeft ons 'the night market' laten zien, wat heel erg gezellig was, het leek wel kerst met al die lichtjes.
We hebben er onze eerste souvenirtjes gekocht! Toen we richting ons huis fietsen kwamen we een massagesalon tegen, waar we met zijn drieën onze eerste massage hebben genomen, haha naja het was meer slaan en duuwwerk, wat op onze lachspieren werkten.
Daarna zijn we echt naar huis gegaan, om 'oh oh cherso' te gaan kijken en lekker te gaan slapen, maar voordat we omze kamer in wilden gaan, kwamen we onze grote vriend dezelfde spin weer tegen, die op een paar centimeter van Robin haar voet verwijderd was... gelukkig kroop die de kamer in van de jongen naast ons haha! Helaas is de spinnenfobie nu weer een beetje terug, maargoed we overleven het wel!

Nou ik wens jullie allemaal weltrusten voor straks, wij gaan nu slapen! De foto's volgen morgen!

Liefs Anne & Robin

• 18 September 2010 - 21:28

Door:

We zijn weer erg benieuwd naar de foto's. Ook de verhalen gaan niet vervelen, mag met details, hoor, juist leuk! Fijn dat het zo goed gaat met jullie en dat jullie zoveel leuke mensen leren kennen. Maar da'lijk het echte werk, waar jullie voor gekomen zijn... We horen het wel weer. Veel succes en plezier. Veel liefs Dolf, Door, Nikki, Zoë en Bruno

• 19 September 2010 - 12:13

Evie:

Goed om te horen dat er ook nog een beetje gefeest wordt daar haha. Ik verwacht trouwens wel dat jullie als helden terugkomen na al die spinnen en dat jullie voortaan alle motten uit de containtert gaan halen! Foto's zien er heel leuk uit chicks, geniet ervan! x

• 19 September 2010 - 13:36

Opa En Oma:

we hopen dat je vandaag net zo'n leuke dag hebt als wij. Oma is voor de 2e keer vandaag 40 geworden. Veel plezier, kus opa en oma

• 19 September 2010 - 13:37

Vincent En Zoe:

leuk je gezien en gesproken te hebben. Veel plezier nog in Cambodja! kusjes Zoe en Vin

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Anne Waaijer

Hallo Allemaal! Wij zijn Robin & Anne. Op 14 september vertrekken wij voor 2 maanden naar Cambodja om daar Engelse les te gaan geven aan jonge kinderen. Omdat wij op de Pabo voor de Minor Internationalisering hebben gekozen, hebben wij deze kans gekregen. Omdat Robin niet zo van het bijhouden van een weblog houdt, en Anne juist wel, hebben we besloten om er sámen eentje bij te houden!;) Op deze weblog kun je alles lezen over wat we doen een meemaken in Cambodja, wat nogal veel zal zijn, want het wordt vast een hele ervaring voor ons! X! Anne & Robin

Actief sinds 11 Aug. 2010